FAQ

  • Jaký je rozdíl mezi přístrojovou suchou pedikúrou a mokrou pedikúrou?
    • U přístrojové pedikúry se jedná o tzv. suché ošetření, bezkrevné s minimální možností poranění, nepoužívají se ostré nástroje (skalpel, credo). Přístrojová pedikúra se provádí za pomocí podologického přístroje se speciálními frézkami. Přístrojová pedikúra je vhodná pro klienty, kteří trpí diabetem, berou léky na ředění krve, trpí žilním onemocněním, nebo mají strach z ošetřením skalpelem.
    • Mokrá pedikúra začíná odmočením nožek v teplé lázni a poté se ošetřuje standartními nástroji – kleště, exkavátor, štipky, skalpel, seřezávač Credo.
  • Jak dlouho u Vás trvá pedikúra?
    • První návštěva je delší z důvodu seznámení klienta s celou procedurou, zhodnocení stavu chodidel i nehtů a sepsání klientské karty a to přibližně o 10 minut. Délka ošetření se pohybuje podle stavu chodidel – suchá pedikúra cca 30-45 minut. Wellness pedikúra trvá hodinu. Pokud budete chtít zábal, doba se protáhne přibližně o 15 minut.
  • Pro koho je vhodná přístrojová pedikúra?
    • Přístrojová pedikúra je vhodná naprosto pro každého. Především pro klienty trpící diabetem, těhotné klientky – obzvláště při rizikovém otěhotnéní, osoby s léky na ředění krve, s hyperkeratózou (nadměrné zrohovatění kůže obzvláště na patách), s bolestivými prasklinami na patách (ragády), klienty s obavou z ostrých nástrojů (skalpel, credo – seřezávač), klienty po chirurgických ošetřeních, trpících cévní nedostatečností a další.
  • Můžu se nakazit plísňovým onemocněním?
    • V našem salonku je toto riziko mizivé. Každá sada nástrojů a frézek prochází po použití desinfekční předpřípravou sterilizace. Máčí se v dezinfekčním roztoku podle bezpečnostního listu dané desinfekce (15-20minut), jsou omyty a vloženy do ultrazvuku se speciální kyselinou, na to jsou mechanicky pomocí kartáčku opláchnuty čistou vodou, vysušeny a poté jsou uloženy do nerezové kazety a vloženy do sterilizátoru, kdy jsou zničeny veškeré mikroorganismy včetně jejich spórů (75minut při 180 stupních) toto je pravidelné kontrolováno hygienickou stanicí v Opavě a sterilizátor samotný kontrolou zdravotnického ústavu (minimálně 1x ročně). Samotná dezinfekce není, co se spórů a některých mikroorganizmů týče, 100%, proto je sterilizace nezbytná! Jednorázové smirkové kloboučky z brusek a jednorázové pilníky jsou po ošetření vyhozeny do nebezpečného odpadu, který odváží firma Marius Pedersen. Desinfekce se rovněž vztahuje na celý prostor, včetně veškerých ploch, vaničky i křesla na kterém je klient/ka ošetřována. Navíc má pod nohama a pod rukama jednorázový potah, který je po proceduře vyhozen.
  • Proč nehty zarůstají?
    • V drtivé většině nehty začínají zarůstat po špatném zastřihávání do obloučku. Dalším zdrojem je tlak z nevhodné obuvi (u sportovců úzké sálovky, kopačky, tretry apod.). Vybrali jste si někdy boty, které si myslíte, že „rozchodíte“? Tak i toto je jedna z příčin. Nehet také zarůstá při nejrůznějších situacích, jako např. plíseň, úraz, neodborná pedikúra, poruchy látkové výměny apod.
  • Mám zarostlý nehet na palci do ruličky, budete i tak mi umět pomoci?
    • Ano, jsem schopná napravit nehet téměř v jakémkoliv stádiu zarůstání. Při závažnějším zarůstání je nutná spolupráce s lékařem (hnisání, otevřené rány, nadměrná hypergranulace). Absolvovala jsme odborné školení, které bylo specializované na tuto problematiku. Školení na ošetření zarůstajících nehtů absolvuji každý rok, abych věděla nejnovější novinky a pokroky v dané problematice.
  • Mám cukrovku, jaká pedikúra je pro mě vhodná?
    • Pro diabetiky je nejvhodnější suchá pedikúra, kdy nedojde k maceraci (nabobtnání) kůže, kde hrozí mnohem větší riziko poranění. Rovněž je vhodná pro diabetiky s již rozvinutou neuropatií, ischematickými (žilními) problémy. Je vždy založena karta se základními údaji při spolupráci s diabetologickou ambulancí. Jednou za čas je udělána orientační zkouška na vnímání tlaku a teploty, kvůli kontrole. Při případných potížích nebo zhoršení stavu/citu/poranění je klient/ka odeslána k příslušnému lékaři.
  • Mám zdeformovaný nehet po úraze, jde s tím něco udělat?
    • Ano, jde. Pokud je nehet nenávratně zdeformovaný a je potvrzeno, že není mykotický (že nemá plísňové onemocnění), dá se udělat tzv. nehtová protetika, kdy za pomoci speciálního gelu nehet nastavíme a upravíme do jeho původní podoby. Toto oceníte zcela určitě v teplejších měsících, kdy přichází sezóna otevřené obuvi. Dámy zcela jistě ocení, že mohou použít svůj oblíbený lak, případně si nechat nalakovat nehty u nás. Po nalakování nelze rozeznat protetiku od přírodního nehtu. Doporučujeme vyzkoušet.
  • Lékař mne poslal na stržení nehtu na chirurgii, je i jiná možnost?
    • Samozřejmě. Vřele doporučujeme vyzkoušet všechny neinvazivní metody před tím, než přistoupíte k této krajní a velmi bolestivé proceduře. Navíc při stržení nehtu je vysoká šance, že nehet zůstane trvale deformovaný a už vůbec stržení nehtu nezaručuje vyřešení problému se zarůstáním. V našem salonu nabízíme trvalé řešení pomocí nehtových rovnátek tzv.“špon“ a to lepených, nebo kovových.
  • Proč je potřeba rovnátka nosit delší dobu?
    • Podobně jako rovnátka na zuby je třeba, aby po napravení problémů se dodržela tzv. udržovací fáze, neboť zarůstající nehet má tendenci se vracet do původního tvaru. Rovněž lůžko pod nehtem potřebuje delší čas, aby se vrátilo do své původní polohy.
  • Potřebuji akutně ošetřit, je to u Vás možné?
    • Ano, nabízíme akutní ošetření během pracovní doby za poplatek +50,- o víkendech a večer po 18 hodině +150,-. Při akutním stavu nejprve volejte 739 669 537 a domluvte se!
  • Jak často je třeba navštěvovat pedikúru?
    • Na tuto otázku nelze jednoznačně odpovědět. Záleží na stavu chodidla a nehtů, na zaměstnání, na preferované obuvi a jiných faktorech. Zatímco někomu stačí navštěvovat pedikúru čtvrtletně, někdo ji potřebuje každý měsíc. Reálnější odhad je možný dát po 2.návštěvě u nás.
  • Máte dárkové poukázky?
    • Ano, v libovolné hodnotě. Jste spokojeni s našimi službami? Obdarujte jimi i někoho, koho máte rádi.
  • Jak je to u Vás s reklamací služeb?
    • Přilnavost a pevnost materiálu lze reklamovat při osobním jednání do 24 hodin od provedeného úkonu. Reklamace se nevztahuje na mechanicky poškozené nehty
    •  Platnost poukázky na naše služby je 3 měsíce od data jejího vydání, poté platnost propadá a nebude možné poukaz uplatnit.
    • Při zaplacení služby klient potvrzuje, že byl s danou procedurou spokojen, což strvrzuje zaplacením služby. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.